Julen

Julen blir alltid nagon slags blandning fran de tva landerna som vi kommer ifran. I ar fick barnen oppna en present pa julafton och resten nasta morgon. Jag var lite dalig pa att fa bra bilder men jag visar nagra anda... Till frukost at vi Santa porridge som Livia kallar det (tomtegrot) och vi var bjudna pa middag till nagra vanner som vi brukar vara hos pa julen. Det var en mycket trevlig jul men det ar nog bara Elias som tror pa tomten. Bade Livia o Leo tycker att de ar for stora for sant. Elias vaknade forst pa morgonen och lag och kikade pa granen i lugn o ro en stund.
 

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Tack för nya bilder och ett riktigt gott nytt år på er!

2013-01-01 @ 19:58:53
Postat av: Birgit Nilsson

Tack Emma för alla fina kort som du har satt in. Jag tittar ganska ofta och det är så många underbara bilder.Elias är så fin och han har fina syskon. Jag tycker ni har så fin ögonkontakt med Elias. Han får sådan fin stimulans av er alla.Han är verkligen ett glädjeämne och han ger er så att ni orkar.Krama honom från mig Emma. Birgit.

2013-01-10 @ 17:03:24
Postat av: Morfar T

Jag läääääääängtar!

2013-01-30 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0