Slarva

Nu har jag varit en riktig slarva pa det har med att blogga men det ska det bli andring pa! Haromdagen satt jag och tittade tillbaks pa bloggen och det ar sa roligt att ha allting samlat pa ett stalle aven fast allt som har hant inte alltid ar roligt. Sa for min egen skull och barnens skull ska jag nu ta itu med det har och borja blogga igen! Jag hoppas att det ar manga av er som inte har gett upp under bloggtorkan som ocksa tycker att det ar givande att kolla in vad vi sysslar med.
Har kommer lite bilder av vad vi har pysslat med sen vi sags sist:
Forsta gangen Elias traffade sin kusin Charlie
Hur manga froknar tar det for att rakna nagra pennor? Elias har slutat pre-school och ska borja kindergarten till hosten.
Leo hade pic-nic i skolan innan de slutade for sommaren
Livia laser dikter for klassen
Pask fina barn
Mormor o Morfar har varit pa besok, de aker hem idag
Det var allt for denna gangen men det kommer mera...

Kommentarer
Postat av: morfar birger

Det var ju längesedan det kom några bilder,men tack för dessa. Jag har talat md Thomas idag och hört en del om deras besök. Tänk vad barnen har ändrat sig och vuxet till sig över en sommar.

Jag vill passa på att inbjuda alla släktingar till mej på familjefest i Svenstorps Allianskyrka lörd. den 20 april 2013. Tyvärr ingår inte resan, men övernattning kan jag fixa. Jag har tänkt att alla Gunvors och mina barn med resp. fam. ska komma. Jag tror att det ska en bli en kanonfin fest. Välkomna!

Många kramar från morfar Birger.

2012-08-10 @ 21:50:02
Postat av: Lina

Jattefina bilder.

2012-08-10 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0