Finaste flickan

Livia akte till Sverige igar med min syster och 2 kusiner. Jag saknar henne redan, hur ska vi klara oss utan henne? Ni far lova att ta bra hand om henne och sag at henne att hon maste ringa, atminstone en gang om dan.


Livia sager hejda till lillebror och berattar att hon ska vara borta i 28 dagar. "Mamma kan visa dej pa kalendern hur manga dagar det ar och ni kan kryssa over varje dag som jag ar borta. Jag maste ga nu men jag kommer sakna dej." Och sen snyftade hon lite men det vill hon inte erkanna.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den fina flickan träffade jag idag! Titta på min blogg får du se! :)

2011-05-21 @ 21:28:00
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Morfar T

Hon verkar att trivas. I går sa hon: "Everything is better here, than in Ohio" - förutom att mamma, pappa och bröder inte är här.

Vi gör vårt bästa för att ta hand om henne.

2011-05-26 @ 16:34:10
Postat av: Richard (morbror)

Nu när jag sitter å kollar bilder på elias. så börja jag gråta. Saknar er alla jätte mycke :( jag ska göra en sak för elias,för hans föräldrar och hans syskon... ni ska få se lite senare på facebook vad jag ska hitta på:(

2011-06-28 @ 06:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0