Lycka ar att fa leka med storasyster




Kommentarer
Postat av: Iris

Hej kusiner! Jag kommer till er snart, vi åker den 14 juni o stannar i ca tre veckor!!!!! Jag längtar såååå! Kram från Irisen

2011-03-17 @ 06:46:48
Postat av: Morfar T

Hallå älsklingar! Jag hade hoppats att få skypa med er i kväll, men jag får hålla till godo med nya bilder. Älskar er!!!

2011-03-19 @ 00:12:45
Postat av: Moster Kim

Hej alla... vilka mysiga bilder! Vi kom hem från Thailand igår och har haft det jätte bra! Har faktiskt inte hört så mycket hur d e med er men det tar jag som ett gott tecken för när jag hör något så är det oftast inte så bra! Hoppas solen lyser på er, ni lär väl ha det lite finare och varmare än oss... Nu vet jag ju att Elias uppför sig men nu e han ju så gammal så om han inte passar sig så måste farbror barbro komma och tukta honom också. =o) Älskar er och ta hand om er!

2011-03-22 @ 03:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0