Children's Hospital

Sent pa torsdag kvall akte vi in med Elias till Children's Hospital for hans lunginflammation ville inte bli battre. Den har gangen har det varit ganska lugnt, vi slapp bade trauma rummet och intensiven vilket kanns bra. De borjade med en ny antibiotika sa fort vi kom hit som han far intravenost och det verkar som den funkar battre an den vi hade dar hemma. Idag kom Livia och Leo och Moster Lina och Morbror John och halsade pa. Efter de hade akt blev Elias gnallig, jag tror han saknade dem, han fick prata med Livia pa telefonen och da blev han lugn igen och somnade sa gott! Jag och Elias har fatt mycket tid till att gosa och han ar sa go att det gor ont inombords. Jag bara alskar att fa vara nara honom och kanna hur han andas, lyssna pa hans sma ljud, klappa hans mjuka ben och halla hans lilla, knubbiga hand... 



Kommentarer
Postat av: Moster Fisen

Så skönt att höra att det inte var så illa! Man blir ju LITE sugen på Eliasgos när du berättar om hur mysigt ni har det! Pussa alla barnen fr mig!

2010-05-09 @ 18:38:03
Postat av: Erika

Jag vill också ha gos!!!! Ni ar ju för goa allihopa. Vi älskar er. Kram

2010-05-10 @ 12:32:20
Postat av: Linda, *Luddes* mamma

Åhhhhhhhh bara njuuuut av goset. Det är bäst. Kramar till superkillen Elias <3

2010-05-10 @ 22:54:37
Postat av: Lina

Kom igen, Elias!

2010-05-13 @ 21:09:19
Postat av: Morbror Kim

Pappa ringde igår och berättade vad som händer... Tänker på er massor och speciellt på Elias! Han har ju visat förr att inget är omöjligt och jag hoppas och hoppas att han gör det igen! Älskar er!

2010-05-15 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0