Lugna, sköna dagar

Det har faktiskt inte hänt speciellt mycket alls här på sistone, bara lugnt o skönt vilket vi uppskattar mycket! Min mamma är ju här så barnen har bakat o läst böcker, tittat på film och annat tillsammans med henne. När hon kom var det så tydligt att Elias kände igen henne denna gången. Han andades på det viset han gör när han blir glad och tittade noga på henne. Måste också berätta att Elias har blivit så stor att han har börjat sova i sitt eget rum! Han har alltid sovit inne hos mej o Stephen men för en vecka sen flyttade han in till sej. Han är jätteduktig och det verkar nästan som att han sover bättre där än hos oss...
Ville också säga att det är så trevligt med alla nya läsare så jag får väl försöka att ta mej i kragen och blogga lite oftare! Vår dator håller på att göra mej tokig! den är så slö... men jag ska göra mitt bästa!
Livia o Elias bakar kanelbullar
Sagostund med mormor
Elias första natt i sitt eget rum

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad kul med lite nya bilder! Så skönt att få ha det lite lugnt. Vilken fin pyjamas Eliasen har på sig på sista bilden... Hälsa Ann och alla andra förstås!

2010-01-25 @ 17:47:39
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Birgit

Jag blev så glad när jag fick se bilderna som du satt in. Tänk vad roligt att Elias ger signaler till er.Hälsningar till er alla.

2010-01-26 @ 13:52:11
Postat av: linnea och gilla

Skönt med eget rum! Ann ser ut att mysa lika mycket som Elias.

2010-01-26 @ 19:51:27
Postat av: Morfar Birger

Det var länge sedan jag hörde av mej. Förlåt! jag läser bloggen men ibland blir det inte av att

skriva.Så bra att Eliasen, den lille kämpen, har kommit tillbaka igen. Jag och Gunvor gläds med er.

Tack för alla fina bilder, det känns så nära.

I småland har det varit vinter en längre tid med stäng kyla och 30 cm. snö. Det är så vackert!

I morgon torsdag ska fam.Jonsson och jag åka slalom

i Järbacken, Jkpg. och kolla om den gamle kan hålla balansen. Roligt och spännande! Kommer du ihåg våra Sälenresor?

Skönt att Ann finns hos er. Jag tror hon myser och gosar.

Många jättekramar!!!

2010-01-27 @ 11:11:57
Postat av: Sofia,Iris o Ossian

Vi längtar så efter er! Massor av pussar o kramar från oss

2010-01-27 @ 15:47:07
Postat av: Moster Gilla med Viktor

Vi har en Eliasblogg läsare här hemma. Igår kom Linnea ut i köket och sa att jag måste komma och titta på något. Och det var de nya bilderna...

2010-01-27 @ 17:33:29
Postat av: claudia

nej du, bloggar inte så mycket, var med barnen och njut istället!

2010-01-29 @ 17:57:18
Postat av: Kristina

Skönt med lite lugn och ro i familjen!

Kramar från Småland

2010-01-29 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0