Hejdå mamma!!!

Idag åker mamma hem och vi kommer att sakna henne otroligt mycket...Tack för all din hjälp och tack för att du ville komma hit och passa upp på oss. Elias har mått väldigt bra hela tiden som mamma har varit här men idag på morgonen vaknade han och var alldeles varm och han har bara sovit o sovit hela dagen. Till och med när jag lyfte ut och in honom ur bilstolen så sov han. Han har inga andra symptom så vi får väl vänta och se vad som händer...
Ni kanske har märkt att det brukar bli lite projekt runt huset när vi har besök och denna gången har mamma hjälpt oss med en liten väggmålning och hon har också sytt ett fodral till en gammal fåtölj.


Före och...

efter!! Tyg och kuddfodral är från Ikea.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad fint hon gjort! Hoppas det inte är något med Eliasen, han kanske bara blev lite farväl-sjuk...

2009-03-11 @ 20:20:59
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Pappa T

Tack Emma och familjen att jag får "låna" Ann ett tag nu. Hon kommer säkert tillbaks till er ganska snart. Jag ska försöka att inte slita ut henne. Just nu ligger hon och sover sött i sin säng. Älskar er!

2009-03-13 @ 07:26:07
Postat av: Moster Annica

Det var roligt att få träffa min syster igen.Vi åt kvällsmat ihop i fredags när Thomas och jag hade varit på Karins begravning.Det var en fin och sorlig stund.Många kramar Moster Annica

2009-03-15 @ 09:42:23
Postat av: Moster Gilla

Vad snyggt det var! Hoppas att Eliasen blir fri från feber fort!

2009-03-15 @ 16:45:48
Postat av: IdaGrodan

Hej raring!

Tack för titten in på min sida! Jorå...det har minsann varit mycket upp å ner här men nu är jag BRA!!! Peppar papper å mår som den Prinsessa jag är! Sitter i skrivande stund i ett bubbelbad fyllt med Pömsiga Persikor...hihi...Jo Du! =) ...Hoppas du står ut med tokerierna du me å HJÄLP!!! vilken duktig mormor du har! Inte konstigt du längtar efter henne!

Va gulliga dom va som gav dig en alldeles egen STAR!!! Nu har vi nnästan alla en blinkers på himlen!

Pussen IdaGrodan!

2009-03-17 @ 13:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0