Grattis Lucas!!!

Elias ville skicka detta hjärtat till sin kompis Lucas som fyller två idag!!! Hipp, hipp, hurraaaaa!!! Lucas bor utanför Jönköping och han är nog Elias allra bästa kompis, de har mycket gemensamt och framförallt är de lika gulliga båda två! Hoppas du får en jättefin födelsedag, tror du att du får smaka lite på tårtan? Vi har tänkt på dej hela dagen och vi är så glada att du också har blivit så stor! Nu ska vi gå och tända två ljus för dej och sjunga, hoppas att du kan höra oss över Atlanten. Grattis kramar från Elias o resten av familjen

Kommentarer
Postat av: Richard

Hej Elias med familj! Det var jätte kul att se Elias på de nya bilderna... Just nu så är jag i skolan och hard skapande (Bild). Lyssnar på en lugn låt samtidigt som jag kollar på bilderna och jag blir nästan tårögd när jag lyssnar på den lugna musiken och kollar på Elias. Saknar er jätte jätte mycke. Jag har planer att komma över sommaren 2010 efter att jag har tagit studenten och stannar förmodligen 2 månader. Längtar att få träffa er igen... det går jätte bra i skolan och jag har G och några VG i vissa ämnen. Jag firade 2 månader förra veckan på helgen med vicktoria. Vi två har varit tillsammans nu i 2 månader. Men ni får ha det så bra saknar er och jag älskar er mest!!!! MvH Morbror Richard

2009-03-04 @ 15:12:53
URL: http://richardtradgard.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tackar så mycket!!! Klart jag hörde sången över Atlanten! Här firades det i massor med engelskt teaparty och massor av paket. Mest mjuka så jag kommer bli sååå stilig! Sen fick jag en mysig CD skiva med Disneysånger.....



Nu är jag också två! Lika stor som du!



Kramar från Lucas

2009-03-04 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0