Altanen

Tyvärr har det inte blivit så mycket bloggandes på sistone, vädret är så fint så vi vill bara vara ute och hitta på roliga saker. Elias mår bra, han har varit lite förkyld men han är på bättringsvägen.  Han verkar gilla att ha sin moster och kusin här på besök, Erika och han gosar o gosar och Theodore tycker om att pussa på honom. 
Igår var vi och lekte med några kompisar som bor inne i Cincinnati och vi hade det jättetrevligt. De hade en träkoja i sin lilla trädgård så nu vill jag och Livia också ha en. Jag tänkte att det hade varit perfekt om vi kunde bygga en bro från altanen till trädet så att vi kunde rulla över Elias till kojan, han hade älskat det! Är det någon som vill komma på besök och hjälpa till? Mat o husrum bistår vi med!

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Norea och jag kommer i oktober och hjälper gärna till med trädkojan. Dvs om ni kan vänta tills dess. Älskar er!

2009-06-01 @ 22:43:39
Postat av: Moster Gilla

Verkar härligt i solen! Vilken strålande idé med trädkoja och bro, önkar jag kunde bygga en jag med.

2009-06-02 @ 21:28:41
Postat av: Sofia

Gullungar!!!

2009-06-02 @ 22:17:50
Postat av: Anonym

Tack för härliga bilder och goa ungar. Det är så roligt att se alla.

Byggjobb är ju alltid roligt, men min tid verkar inte räcka till, men vi får se framåt hösten.

KRAMAR TILL ER ALLA!

2009-06-03 @ 22:47:35
Postat av: Ulrika

Jag har sett kojan på Linas blogg, en sån måste ni ju absolut ha i ert träd! Och Thomas verkar ju utlova en sådan, så bra! :)

2009-06-04 @ 08:37:20
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: IdaGrodan

Sötaste GullGrodan =)

Tänk, så många gånger jag suttit å ksrivit till dig här men så funkar det lixom inte...blir felmeddelanden bara =( Men skam den som ger sig....

Va roligt att se att du åxå mår prima, precis som en prins sig bör =) det blir nog bra med Ella! Låter som en snäll dam, kanske kan mamma lura till henne en dammtrasa nån lugn dag ;)

Njut av sommaren, sötis!

P.s Du har väl sett dur många barn vi är nu???

Kraaamen å KindPussen, Ida

2009-06-04 @ 18:46:36
Postat av: Moster Annica

Vad gott att se bilder på er igen,och visst är det härligt att det är sommar.Jag har pemision från Spenshult i helgen det är skönt.I fredags tog dom ut vätska från knäleden och sprutade in korison och jag har INTE ont i knät längre.Det är så skönt. Men jag ska ligga inlagd 2 veckor till.Saknar er jättemycket.Många kramar Moster Annica

2009-06-07 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0