Tack för alla snälla kommentarer!

Nu har vi varit hemma från sjukhuset i över en vecka men det har bara inte funnits tid till att blogga men här kommer en liten summering!
Elias kom hem med något som kallas för en picc-line i armen och det är typ som en nål med en slang som går in i en ven nästan ända till hjärtat. De lärde mej hur man ger medicin genom den så att vi kunde fortsätta hans antibiotika här hemma. Vi fick också med oss en slags väst med tillhörande maskin som skakar loss på hela Elias så att slemmet i lungorna ska lossna och det gör vi två gånger om dan och Elias verkar faktiskt gilla det. Igår var vi på sjukhuset och röntgade lungorna och det ser mycket bättre ut, tack o lov! Han behöver fortfarande syrgas och han är lite blek om nosen men jag hoppas att han klara sej utan den snart.
Vi har även fått en sjuksköterksa, Ella, som hjälper oss här på morgonen mellan 8 och 12. Hon verkar vara jätteduktig och hon tar väl hand om min lille prins. Jag  har varit lite nervös att ha en främling här i huset men hon är till stor hjälp. Livia och Leo går och tar simlektioner på morgonen och det passar perfekt för då är ju Ella här med Elias. 
Jag uppskattar allt ert stöd så otroligt mycket! Tack för att ni läser och kommenterar även fast jag inte är så flitig alltid. Jag önskar att ni alla kunde få en chans att träffa min prins men jag hoppas att ni känner att ni kommer honom lite närmre genom den här bloggen.
Till sist ett nytt favorit kort som Erika tog när vi stod och tittade på regnet som vräkte ner.

Kommentarer
Postat av: Morfar T

Elias, du är en fantastisk kämpe! Den nya bilden som din mamma lagt in får mej att längta efter dej ännu mer. Hälsa till Livia och Leo som kämpar på med sin simskola. Älskar er allihop!

2009-07-03 @ 08:53:42
Postat av: Lina

Ah, sa sot!!!!!!!!

2009-07-03 @ 15:57:32
Postat av: Ida

Å så söööt!

=( Blir lessen när jag ser att du varit/är dålig men glad över att du gillar skakmaskinen...Borde nog ja åxå behöva en...

Här har varit såå varmt, å åskat massor å jag har åkt båt i vänern...Å badat liiite men ändå badat!

Krya på dig nu vännen! Ida

2009-07-05 @ 23:18:30
Postat av: Lucas

Vilken fin bild på en stilig kompis! Skönt att höra att du är hemma... Skönt att höra att det är bättre!! Finns så många maskiner och grejer som är bra för oss... Jag kom hem med en sug efter sista besöket på sjukhuset....



Njut av att vara hemma med familjen!!!



Kramar från Lucas

2009-07-06 @ 20:40:53
Postat av: Moster Gilla

Underbart kort! Skönt att höra att ni är hemma igen, vi har varit en sväng till Halmstad och badat i havet och favoriten hos LInnea; Brottets bassäng. Exotiskt för oss smålänningar. Många kramar!

2009-07-07 @ 14:41:50
Postat av: Ulrika och alla barn

Grattis LEO på din födelsedag!

2009-07-11 @ 17:54:42
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Richard

Hej hej emma å alla där i usa. Hur är det med är. Förlåt om jag inte har uppdaterat min blogg, har varit trött och så så har ej orkat med den nuförtiden. Jag har blivit mycke snyggare nu. Blonderade håret å blekte de idag. Jag är så nöjd.

Skulle ni kunna maila mig så att jag får din å stehens mail? så kan jag skicka bild på mig hur jag ser ut just nu. ha de fint vi hörs kramar från richard

2009-07-11 @ 21:05:43
URL: http://richardtradgard.blogg.se/
Postat av: Morfar T

Leo! Grattis på din födelsedag. Det var så gott att prata med dej igår. Så duktig du har blivit på att prata svenska. Älskar dej min store femåring!!!

2009-07-12 @ 08:45:13
Postat av: Monica

Emma.Du är en kämpe... Du är en av de få personer jag verkligen beundrar Stor kram Moster Monica

2009-07-13 @ 18:34:43
URL: http://amandaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0