Sköna dagar!

Har varit lite dålig med kameran på sistone men ville ändå skriva en liten rad....
Elias mår så bra för tillfället och då gör vi det också! Det känns som att vi har kunnat leva "vanligt" den sista månaden. Egentligen inget speciellt, gått på marknad, lekt på lekplatsen, shoppat, badat i poolen, gått på fotbollsträning med Livia... Allt sånt där som man tar för givet... Idag var jag, Stephen och Elias på Ikea alldeles själva! Vilket lyx att få strosa omkring utan Livia o Leo som hoppar på alla möbler! Men jag tror att alla på Ikea hade ätit glosoppa för vad de stirrade på min lille prins! Jag brukar inte märka det annars för jag har fullt upp att hålla reda på alla mina tre busungar men jag sa till Stephen att jag trodde att de var lite avundsjuka för de har ju inte en lika fin pojke som vi har! Så jag sa åt dem: "Stirra bäst ni vill men han är MIN!"
På onsdag är det inte bara min födelsedag utan också dagen då vi ska åka till konferensen i New York. Det ska bli riktigt trevligt men jag ser inte fram emot packningen, vet inte hur vi ska få plats med allt i vår bil... Stephen brukar, som tur är, vara ganska duktig på det!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad skönt det låter, att få leva "vanligt" ett tag! Hoppas det blir många fler såna dagar. Grattis i förskott då, och du kan ju önska dig i födelsedagspresent av Stephen att när du vaknar på morgonen har han packat allt under natten. :)

2009-08-10 @ 08:25:55
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Malena

Låter som ni har haft det skööönt!!! Klart de tittade på Elias för att han är så go och fin. Alla vill ha en lika härlig pojk som er!!!



Hoppas ni får det bra på konferensen och Emma, Grattis på födelsedagen!!!!



Vi firar Martyns födelsedag på onsdag med.... får se om det blir hemma eller tredje födelsedagen på sjukhuset! =)



Kram till er alla!!!!

2009-08-10 @ 09:17:09
Postat av: Morfar Birger

Trevligt att höra något från er. IKRA-dagen verkade ju vara skön trots allt gloande. Hoppas att konferensen blir bra. Grattis på födelsedagen, den firas vål mtillsammans med mamma Ann?

Här har hänr massor bl.a. besök på Ramarp,Halmstad, Linköping,Örebro,Göteborg och senast en jättefin söndag tillsammans med mina Smålandsbarn m. fam.

En härlig middag på Gyllen Uttern var alla mina barns present till Gunvor och mej. De är för sköna.

Kram!!

2009-08-11 @ 13:22:56
Postat av: Sara och Adam

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Hoppas ni får en trevlig och underbar vistelse och födelsedag!

We love you!

Pussar och kramar från Adam och Sara

2009-08-12 @ 07:55:29
Postat av: Ulrika

Grattis igen Emma, på den riktiga dagen nu då. Skulle bara berätta att inatt drömde jag om Elias igen, att ni kommit till Sverige. Du och Lina var lite konstiga och hade knappt tid och hälsa för ni skulle sälja kläder, haha, men Elias han var så go så go så go...!! :)

2009-08-12 @ 08:16:41
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Faster Carina

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN önskar alla vi i Malmö.

2009-08-12 @ 11:28:09
Postat av: Lina

Ett STORT GRATTIS till min alskade lillasyster!

2009-08-12 @ 16:02:05
Postat av: Sofia och Iris

GRATTIS storasyster!!!!

2009-08-12 @ 17:15:41
Postat av: Pappa T

Grattis på födelsedagen min älskade Emma! Massvis med kramar!

2009-08-12 @ 17:24:53
Postat av: Moster Annica

Ett STORT GRATTIS från Palmklanen.Hoppas att du fick en skön födelsedag.Det fixade väl Steven och Ann.Vi firade Jakob i måndags med gocart,men Josef lät inte sin storebror vinna.Ha det så bra på konferansen.Många kramar Moster Annica

2009-08-13 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0