Tack för alla uppmuntrande kommentarer!!!

Nu har jag varit väldigt slarvig med bloggen men veckan som har varit har varit väldigt tuff. När vi kom hem från sjukhuset i söndags verkade Elias fortfarande ganska krasslig. Hans andning var väldigt oregelbunden och han bara sov o sov och han ville inte röra sej alls. Han var fortfarande ganska slemmig också och jag var rädd för att det var så här han skulle vara, att han hade blivit så mycket sämre på kort tid. Jag tror jag höll andan nästan hela veckan tills han började piggna till lite grann i fredags. I lördags var han ännu piggare och nu tycker jag att han är tillbaks till där han var innan förkylningen. Vi är så glada och oerhört tacksamma att han har tillfrisknat så bra men det är ju bara en tidsfråga tills nästa infektion kommer. Elias förvånar mej ofta med hur stark han är...  jag tror  han förvånade några läkare och sköterskor på sjukhuset också. Efter denna kämpiga vecka med svåra samtal mellan mej o Stephen, läkare och vår präst var vi ute o jobbade i trädgården igår. Det var en jättefin sensommar dag och vi höll på att gräva i rabatterna hela familjen och städa upp efter stormen och då tror jag vi alla började känna livet i oss igen... 

Kommentarer
Postat av: Theodore, Erika & Morfar T

Vi är också glada att Elias är så stark. Theo ligger här bakom oss och sjunger en fin sång. Vi är också tacksamma att hela familjen är så starka. Ni är våra idoler. Älskar er!

2008-09-22 @ 22:29:44
Postat av: Kusin Iris o Moster Fisen

Tänk så stark du är! Iris ville bara hälsa att hon önskar att du ska krya på dig. Hon o jag är hemma idag, hon har feber o halsont. Hon saknar er alla ink Molly,Izzy o Dora o önskar att vi alla kan träffas snart igen!

Älskar Er!

2008-09-23 @ 12:27:11
Postat av: Ulrika

Att ni kan gå och påta i trädgården med de stora barnen och vara så bra föräldrar är helt amazing med tanke på vad ni får gå igenom. Vilken kämpe han är, Elias, vad skönt att han än en gång tagit sig tillbaka! Hälsa alla era fina barn, vi saknar er!

2008-09-23 @ 20:46:37
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Annica

Vilken pärs ni har gott igenom. Det är skönt att ni kan prata med varandra och att ni har andra runtomkring er att prata med.Det är så svårt att se sitt barn lida.Jag tänker mycket på er och är så tacksam för tiden hos er.Många kramar Moster Annica

2008-09-25 @ 10:12:11
Postat av: Moster Gilla

Jag håller med de förra! Beundrar er så.

Kramar i massor

2008-09-25 @ 21:21:13
Postat av: Erika

Hur är det med er nu? Jag har inte pratat med er på länge. Jag hoppas verkligen allt har lugnat ner sig lite och att alla barnen är friska. Ni är otroliga!

2008-09-25 @ 21:57:48
Postat av: Kristina

Har haft en "tänkardag" här i Kopparp. Ni har min fulla beundran att orka och reda ut situationen så bra.

Vi har firat min svärmor som fyllt 90 år i helgen och till henne sjöng vi "Var dag är en sällsam gåva, en skimrande möjlighet ..." när vi reflekterade över ett långt liv. Det blir en annan betoning att sjunga samma ord till Elias och er ... Att njuta av det man har här och nu är en livskonst som som jag blir påmind om varje gång jag kikar in på er blogg.



Carpe diem ...

Kristina:)

2008-09-26 @ 09:32:36
Postat av: morfar Birger

Hoppas att livet har gått in i någolunda rätta banor igen. Jag bara ber för att ni ska orka med.

Sista veckan har jag varit lite krasslig med det bättrar sig för varje dag.

Många kramar och håll ut!!!!

2008-09-26 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0