Synundersökning

Idag var vi på Children's Hospital, igen... Men idag var det bara ett trevligt besök! I våras någon gång märkte jag hur Elias syn började förändras och jag tänkte att han förmodligen inte kan se så bra men ibland känns det bara som att han tittar rakt på mej. Han kan inte hålla kvar blicken så länge och ibland svajar den väldigt fram o tillbaka. Jag bestämde mej för att gå till en ögonläkare för att veta vad som händer där inne i de vackra ögonen. Det visade sej att han kan se nästan helt perfekt!!! Jag blev så glad för jag trodde nog att de skulle säga något annat och jag är också glad att jag aldrig slutade att visa honom saker, leka med leksaker och läsa och visa böcker för honom. 
Mamma - lycka till, vi tänker på dej o hoppas att allt går bra! Puss, Puss

Kommentarer
Postat av: Moster Annica

Så underbart att höra att han kan se.Det måste kännas som ni får så mycket mer kontakt när ni vet att han kan se.Den här veckan har jag en 4 åring hos mej.Olof och hennes mamma är i England på skolresa så jag får vara småbarnsmamma igen. Många kramar och en extra puss till Elias

Moster Annica

2008-09-30 @ 15:32:52
Postat av: Ulrika

Åh vad roligt att höra att Elias ser er!! Då har du alltså inte misstagit dig när du känt att han tittar rakt på dig! Han kanske också tycker som storebror, att du är "gorgeous"! :)

2008-09-30 @ 18:28:28
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Pappa T

Tack för goda nyheter och tack för att du och Steve inte gett upp, utan är aktiva och närvanrande föräldrar till era barn.

Jag har pratat med Ann ikväll, strax efter hon vaknat uppr ur narkosen. Hon var ganska "groggy" och operationen hade gått bra. Älskar er!

2008-09-30 @ 22:21:00
Postat av: IdaFisen

Elias TokUngen =)

Nu har du lurat hela världen med att du kunnat se dom hela tiden men det har dom inte fattat...hahaha...Jag är sååå glad för din skull!!!

Titta dig noga omkring på allt vackert som finns runtom dig och njut av alla starka höstfärger =)

Ja, vad säger man...det är helt otroligt!!!

Kramar om hela familjen gör Ida å hela familjen =)

2008-10-03 @ 08:25:08
Postat av: Kim

Vad kul att läsa att hans syn är bra. Jag har ju trott att han inte såg speciellt mycket längre men vad glad jag blir.

Saknar er jätte mycket och beundrar er minst lika mycket.

Jag pratar ofta om Elias och alla tycker så synd om honom men när jag berättar hur ni är och hur mycket alla runt omkring ställer upp för er blir dom väldigt förvånade och tycker att det är helt otroligt. Jag blir stolt och som den kämpe Elias är så har jag inte tappat hoppet. Älskar er och pussa barnen.



Massa kramar och Anders hälsar så mycket.



2008-10-04 @ 03:56:04
Postat av: Kim

Vad kul att läsa att hans syn är bra. Jag har ju trott att han inte såg speciellt mycket längre men vad glad jag blir.

Saknar er jätte mycket och beundrar er minst lika mycket.

Jag pratar ofta om Elias och alla tycker så synd om honom men när jag berättar hur ni är och hur mycket alla runt omkring ställer upp för er blir dom väldigt förvånade och tycker att det är helt otroligt. Jag blir stolt och som den kämpe Elias är så har jag inte tappat hoppet. Älskar er och pussa barnen.



Massa kramar och Anders hälsar så mycket.



2008-10-04 @ 03:56:32
Postat av: Ulrika

Grattis Livia på födelsedagen!!! Hoppas du får en jättebra dag! Hälsa din familj, Norea, Isak och Max hälsar till dig!!

2008-10-06 @ 08:54:57
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Fia o Irisen

Grattis stora tjejen!! Vi ringer lite senare under dagen, ha det så bra så länge. Massor av kramar från oss!

2008-10-06 @ 12:52:15
Postat av: Mormor & morfar

GRATTIS på sexårsdagen, Livia!

Vi fattar inte att du redan blivit så stor. Älskar dej jättemycket!

2008-10-06 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0