En liten busunge


Tyvärr har jag lite databekymmer så jag kan inte ladda upp några nya bilder så jag tänkte att ni får njuta utav den här lille busungen. Kortet är taget på sjukhuset när vi var där i november förra året. Jag älskar hans busiga smile, jag kan inte få nog av det!!

Nu har vi haft några lugna och sköna dagar tillsammans. Elias andning är mycket bättre och han är inte alls lika rosslig, han har varit lite gnällig men det är nog bara för att han försöker att säga något till oss. Vi har äntligen minskat hans baclofen och det är jag nöjd med. Han kan hosta lite bättre och det har blivit mer styrsel på hans kropp. Idag träffade vi hans neurolog igen och han tyckte Elias såg så bra ut som han kan och han tyckte att lungorna låter bra. Jag är så glad för Elias neurolog, han får oss alltid att känna oss positiva samtidigt som han inte är rädd för några av våra frågor.

Ikväll kommer min syster med familj hit. Stephen har grävt en stor eldplats i trädgården och vi tänkte vi skulle elda upp lite av grenarna som trillade ner under stormen och grilla korv o marshmallows!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sa sot man kan vara...

Spencer ar jatteglad att vi ska hem till er ikvall, han har pratat om det hela dagen.

2008-09-26 @ 21:50:14
Postat av: Sara och Adam

Lille söte gosungen!!! Han är så fin! Va skönt att det börjar bli bättre. Elias är en riktig liten kämpe! Och ni med! Ha det så mysigt med grillningen!!



puss och kram Sara och Adam!

2008-09-27 @ 08:27:20
Postat av: Svärfar

Det var väl roligt att elda, Steve och John?

2008-09-27 @ 23:18:26
Postat av: Ulrika

Hoppas det smakade med marsmallows! Lille söte Eliasen, ett jättefint smile har han!

2008-09-28 @ 06:45:40
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Gilla

Han är underbar goingen! Hoppas att det smakade bra, önskar vi var där. Vi älskar brända marsmallows. Hans o jag har varit i Stockholm i helgen. Kommer du ihåg när vi hälsade på dej på skolan? Du visade oss runt och tog med oss till nåt slott! Jag kom ihåg det när vi gick förbi restaurangen vi åt på då. Kramar i massor

2008-09-28 @ 22:37:10
Postat av: Lucas

Hej på dig!



Vilken charmknutte du är! Alla måste ha fallit pladask för dig.... Snacka om härligt smile!



Hoppas ni har det bra... Vi försöker njuta av hösten som har klampat in. Träden är underbart vackra och jag gillar att sova i vagnen. Väl nerbäddad för att hålla temperaturen i kroppen uppe... Den har svajat litegrann...



Kramar till goingen!



Lucas

2008-09-29 @ 19:42:23
Postat av: Moster Fia o kusin Iris

Så skönt att du känner dig bättre! Vi saknar er alla så mycket, "så man smälter" (Iris citat)!!!

Älskar ER!

2008-09-30 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0