En hetsig vecka

Veckan som har gått har varit ganska fullspäckad. Vi har skolat in Livia o Leo på sina skolor, Elias är förkyld och vi har varit på bröllop. Leo har börjat på pre-school där han ska gå tre eftermiddagar i veckan. Han var jätteduktig första dagen, ingen separationsångest. Livia har börjat kindergarten vilket är samma som nollan. Första dagen fick jag följa med och hon förvånade mej för hon var inte alls blyg utan pratade mest av alla barnen. Hon skaffade sej också en ny kompis. I fredags åkte hon skolbussen själv till och från skolan och hon sa att allt hade gått bra. Jag kan inte fatta att min lilla tjej har blivit så stor!!! Elias vaknade alldeles förkyld i fredags, det var snor o slem överallt och han låter jätterosslig. Jag har fått lära mej att använda en sugmaskin (eller vad det nu heter) och den har varit till stor hjälp att suga upp sånt han inte kan få upp på egen hand. Tack o lov har han inte haft nån feber!! I lördags skulle vi på bröllop i Indianapolis, en gammal vän till mej skulle gifta sej. Vi hade planerat att åka hela familjen men Elias o Stephen fick stanna o vila upp sej. Usch, vi saknade dem så mycket, vi tycker ju om att vara tillsammans allihop, fast vi hade det trevligt ändå. Här kommer lite bilder från vår vecka...





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tänk att de är så stora nu, skolbarn! Och åka skolbuss, så läskigt. Vilken fin "Leo"-väska Leo har!

2008-09-08 @ 08:53:51
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Gilla

Hjälp! Vad stora de är. Det är som att de växer samma dag skolan börjar. Här hemma är det så att alla 3 går på UV. Det är stort! De var på hajk för några helger sedan och sov i vindskydd. Tom min bebis. Hon sov igemte Monia såklart. Vad synd att ni inte kunde åka alla till bröllopet, men bra att några kom iväg. Saknar er! Kram Gilla

2008-09-08 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0