Elias

Idag ar det Lina som skriver for Emma. Andledningen till det ar att Emma har stromavbrott. Vi hade en orkan har i Ohio i Sondags och vi fick alla stromavbrott pga det. Emma bad mig att skriva at henne for att beratta att Elias akte in till akuten i Fredags for han hade vatska i lungorna vilket ar valdigt allvarligt for Krabbebarn. Nar de kom dit ville lakarna satta honom pa "lifesupport" vilket kom som en chock for Emma och Steve.Som tur var bestamde neuvrologen att inte gora det men de gav honom syre och annat och fick honom sa smaningom att ma battre. Han ar hemma nu. De akte hem nar stormen holl pa att harja som mest, men vad ar val en orkan och stromavbrott nar man har en sadan speciell pojke som Elias. Jag vet inte hur Emma och Steve far allt att funka som de gor, men de ar de basta foraldrarna nagon kan ha....
Ni undrar kanske hur jag kan skrive, men jag fick tillbaka strommen igar.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Åh Elias! Vi tänker på dig! Kramar i massor från oss här i Jönköping och framförallt från Lucas. Kram kram kram

2008-09-16 @ 16:29:02
Postat av: Moster Gilla

Håller med Lina! Ni är de allra bästa föräldrarna! Jag beundrar er så och ber för er.

2008-09-16 @ 18:08:42
Postat av: Morfar T

Elias, din kämpe - jag älskar dej!

2008-09-16 @ 23:03:18
Postat av: Ulrika

Eliasen, vi är många som tänker på dig, och dina underbara föräldrar och fina syskon! Massor av kramar!!!

2008-09-17 @ 08:19:07
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Annica

Hörde från Ann igår allt som har hänt er.Tänker ofta på er.Tack och lov att ni får styrka att klara av allting.Många kramar och en extra puss till Elias.Moster Annica

2008-09-17 @ 09:50:29
Postat av: IdaBruttan

Elias Tokungen =)

(Min Prins Lucas har skvallrat...)

Inte ska du gå omkring å dra på dig massa bacillusker när du har så det räcker ändå =(

Tänker på dig, min znygga americapojke å önskar dig frisk frisk frisk så fort de bara går!

Skickar en kvarts miljon pussar att placera ut på valfria ställen...hihihi....från mig å mamma!

Din GrodPrinsessa Ida =)



2008-09-17 @ 22:32:58
Postat av: IdaPrinsessan

Hej Min raring!

Ville bara gratta Dig på Din 19 månadersDag!

Hoppas Du mår bättre nu å att basilluskerna har lämnat Din söta kropp =)

Tänker på Dig massor...

Din TumbaTjej, IdaFisen!

2008-09-19 @ 13:02:10
Postat av: Erika

Hej min fina pojke! Jag och familjen tänker så mycket på dig och din familj. Vi saknar dig så! Du är en sån underbar kämpe.

2008-09-19 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0