Ballerinor




Igår var det dags för första danslektionen efter sommaren och våra prinsessor, Annika och Livia, var jätteglada att få börja igen. De är så söta och jag blir alltid så stolt när jag ser Livia dansa. Hon gör fel här o där men hon skiner alltid som solen och tycker att det är roligt.
Elias har mått bra under helgen, Livia o Stephen blev magsjuka men det har inte spritt sej till oss andra. Jag blir alltid så förvånad när någon är sjuk men Elias inte blir smittad. Vi var på sjukgymnastik och arbetsterapi igår och vi tittade på lite olika gungor som vi kanske ska beställa till honom. Han har en babygunga men den börjar bli för liten och motorn brölar så den går nog sönder när som helst. Han älskar att gunga så jag vill ju gärna kunna ge honom sånt som han gillar.

Kommentarer
Postat av: Ida

så söta dom är!

2008-09-03 @ 19:33:25
Postat av: Moster Gilla

Man skulle kunna äta upp dom ju, små prinsessbakelser! Är det en så´n där gunga som Josef hade så förstår jag om den är liten. Mina barn gillade den skarpt. Och så soknade de så gott i den.

2008-09-03 @ 20:10:05
Postat av: Lina

Sa sota de ar!

2008-09-04 @ 02:32:25
Postat av: Ulrika

Vilka fina ballerinor!!

2008-09-05 @ 10:03:34
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0