Picnic i skogen

Picnic i skogen
Idag åkte jag o Erika ut i skogen med alla barnen och hade med oss lunch. Vi lekte på lekplatsen och gick en promenad. Den här veckan har varit så lugn och skön. Vi har bara haft en enda uppbokad dag, för ett läkarbesök, och det känns nästan lite lyxigt att få kunna hitta på vad man vill.
image173
Coolingen Elias
image174
Busungen Leo med jordgubbsfläckar runt munnen.
image175
Kusinerna Theodore, Leo o Livia har hittat något väldigt intressant att titta på.
image176
Livia, Elias o jag ( som nästan känner mej gravid när jag går omkring med Eli på magen).

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag vill också vara med på picnic med er!!! Och så bra Elias sitter i sjalen, men jag förstår inte hur du orkar bära honom! Jag orkade inte bära Max när han var ett år i sjalen längre, tyvärr. Jaja, jag får väl träna mina ryggmuskler en aning helt enkelt. KRAM, jag sakner er allihop!

2008-05-30 @ 08:07:59
URL: http://www.noreasmamma.blogg.se
Postat av: Moster Gilla

Va mysigt det ser ut! Och har ni jordgubbar?! Håller med Ulrika att det ser tugnt ut, om jag får låna minsta lilla bebisen nu för tiden så får jag träningsvärk.

2008-05-30 @ 21:39:19
Postat av: Anonym

Hej systeryster och gänget. Jag e faktiskt inte inne här så ofta, jag vet inte om jag glömmer med flit eller att jag bara inte tänker på det men iband dyker det upp i huvet och då vill jag bara säg nåt. För det första saknar jag er väldigt väldigt mycket allihop och i julas sa jag till Elias att vi ses igen så jag ska försäka hålla det löftet men när jag tittar på bilderna så känner jag mig som en dålig morbror och önskar att jag kunde finnas där istället. Nu är alla dessa underbara månniskor som ni känner i USA där och våra nära och kära där och det känns skit bra. Men jag önskar att jag kunde göra mer. Jag
vill bara att ni säger till Livia, Leo och Elias att dom har en morbror som älskar dom så det gör ont med. Och som hade velat vara där för er, men som mamma och pappa sa så kanske inte jag hade kunnat hjälpa men i alla fall så gör jag det i tankarna... Jag älskar er massor i vilket fall och jag hoppas vi ses snart....

2008-05-30 @ 22:23:55
Postat av: Faster Carina

Hej alla, vilka sötnosar där ute i skogen, Emma och Erika också. Många kramar från oss i Malmö.

2008-05-31 @ 09:51:17
Postat av: Morfar T

Härlig picknick! Vi ska gå till medeltidsbyn idag - det är ett härligt ställe. Värmen fortsätter och det är jätteskönt, men tyvärr innebär det också att torkan tilltar. Vi älskar er alla! / Morfar T
PS Tyvärr måste jag meddela att vi planerar att släppa iväg Lina, Annika och Spencer till er på måndag. Ta väl hand om dem. DS

2008-05-31 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0