Länkar

Jag la in ett par länkar idag, den ena är en bra sida med information om Krabbes. Den andra, Songs of Love, är en organisation som skriver sånger till sjuka barn. Man kan gå in där och ladda ner Elias sång till sin dator eller telefon. Om ni är intresserade av att göra det, maila mej så kan ni få koden som man behöver. Jag blev mycket positivt överraskad när jag fick höra hans sång första gången. Den är skriven speciellt till honom och jag gillar både melodin och texten. Livia och Leo älskar den och de brukar sjunga eller spela den för Elias när han är ledsen.

Kommentarer
Postat av: Moster Gilla

Hej där igen
Vad mycket som har hänt o många fina kort! Datorn är sönder här så jag har inte kunnat kolla in er på ett tag. Kul med snö, ett tag iallafall. Det är snö här också fast jag är väl inte överlycklig för det. Hoppas ni får en fin påsk. Hälsa Iris o Sofia med.
Kram Gilla

2008-03-21 @ 10:47:23
Postat av: Moster Annica

Hej Jag sitter här med en sjuk Maria jämte mej(hon är förkyld)vi har tittat på alla bilder och vi tycker båda två att dom är jättefina.Kan ni tänka er att vi också har fått snö lagom till Påsk (men den håller på att smälta)Hoppas att ni alla mår bra.Olof mår inte heller så bra men det går nog snart över.Idag långfredagen allså har jag varit i kyrkan och varit med på korets stationer.Hela famijen Wingård från Kil vad där som vanligt. Dom hälsar så mycket till er alla.En riktigt glad och skön Påsk Många kramar och en extra puss till Elias från Moster Annica

Hej Maria här! har aldrig träffat er men hört massor om er. hoppas ni får en fin högtid med mycket kärlek. tänker på er
hälsa sofia o iris. stor påsk kram från maria

2008-03-21 @ 18:53:03
Postat av: Sara och Adam

Hej sötisar! Hoppas ni har det bra! Vi vill ha lite uppdatering på den här bloggen!! Eftersom Ulle inte är hemma så tar jag över bloggtjatandet!

Puss på er!

2008-03-23 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0