Elias nya rum

Egentligen behöver inte Elias ett eget rum, han har aldrig ens sovit i sin spjälsäng men nu har jag fått ett ryck och börjat måla i Livias gamla rum till honom. Han har fått två gröna väggar och två vita, Sofia håller på att måla tavlor med elefanter på och hans gardiner ligger i tvätten och ska snart hängas upp. Sedan är det bara att flytta in hans möbler. Elias brukar sova i en liten säng som 
står i vårt rum och när det har varit riktigt svårt för honom att sova har han legat ute i vardagsrummet där gungstolen 
står. Han älskar sin gungstol som han har fått låna av sin moster Lina. Det kan hända att han aldrig kommer att sova
i sitt rum men förhoppningsvis kan han leka och mysa där och kanske byta blöja på sitt skötbord.  

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag hoppas på en bild på rummet!!

2008-03-11 @ 07:10:37
URL: http://www.noreasmamma.blogg.se
Postat av: Ulrika

Och bilder på de andra rummen också kanske, jag är ju så nyfiken på hur det ser ut hemma hos er! Skicka runt Sofia med kameran och plåta alla rum vetja! Norea hälsar särskilt till Livia förresten.

2008-03-11 @ 07:12:01
URL: http://www.noreasmamma.blogg.se
Postat av: Annica

Jag kan tänka mej att Leo är glad nu när han får sova i samma rum som Livia.Jag är också nyfiken på hur det ser ut så lägg gärna ut bilderna om det går.Saknar er alla mycket och jag hoppas att alla mår bra spesiellt Elias många kramar och en extra puss till Elias. Moster Annica

2008-03-11 @ 11:20:33
Postat av: Sara och Adam

Vi vill se, Bilder på rummet/n!! Vi måste ju se hur fint Elias kommer att få det i sitt nya rum! Adam vill gärna sova i samma rum och samma säng som sin mamma!( Vi har bara en tvåa såhan har inte så mycket att välja på)OCh liksom Ulla, vill vi gärna se övriga huset!
Putzz och kram

2008-03-11 @ 19:10:29
Postat av: Ingela o Angelina Persson

Hej Emma!
Har precis läst om Elias. O sett alla fina bilder. Hoppas att ni har det så bra som det är möjligt. Vi tänker mkt på er. Elias ser mysig ut på bilderna. Vi alla hälsar till hela familjen.
Många stora kramar från oss

2008-03-11 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0