Bassäng bad

Idag har jag och Elias varit och badat i en pool. Den var varm och skön och Elias lyckades slappna av i alla sina muskler. Han mådde inte så bra i morse, kräktes mycket men vi bestämde oss iallafall för att åka och det var jätteskönt. Det känns som det har varit vatten överallt för det har regnat jättemycket och det har även svämmat över i källaren. Igår däremot hade vi varmt, ca 20 grader och då passade vår nya husa, Sofia, (min Syster), på att städa upp i trädgården. Jag och Elias var tvungna att åka till sjukhuset och träffa det genetiska teamet och vår arbetsterapeut, men vi hann också med att dricka kaffe på altanen.
Ville passa på att skicka två extra hälsningar:
Elias ville hälsa till sina nya Krabbe vänner hemma i Sverige och Brasilien!! Hoppas att ni alla mår så bra som ni kan... Puss, puss!!
Ville också hälsa till moster Annica, tack för all din hjälp, vi saknar dej!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skont att det gick bra med badet!

2008-03-05 @ 01:17:34
Postat av: Ulrika

Lille killen, vad skönt att han kunde slappna av en stund i bassängen. Och vad lyxigt med 20 grader, det är ju vår i luften då! Hälsa den nya husan och hennes dotter från oss! :)

2008-03-05 @ 08:07:29
URL: http://www.noreasmamma.blogg.se
Postat av: Lucas

Tack för gratualtionerna på min stora födelsedag! Jag är nu ett år och är stora killen precis som du! Det låter härligt att simma! Själv simmar jag två gånger i veckan i en 35-gradig bassäng och jag fullkomligt älskar det! Har alltid älskat att bada och ibland badar jag skumbad hemma med....

Tårtan var ok. Njöt inte av den, men jag fick i alla fall smaka....

Idag mår jag inte toppen. Är slemmig, har nog massa slem i magen och mår illa, är ryckig och lite känslig för beröring....

Annars skiner solen i Jönköping, lite kyligt men ändå underbart!

Kramar i mängder till Elias!

Kram Lucas

2008-03-05 @ 13:01:17
Postat av: Annica

Hej saknar er jättemycket men det är skönt att vara hemma.Det låter härligt med varmt bad jag får inte bada än för doktorn fick sticka hål på min trummhinna.Alla här mår bra utom Julia som fortfarande mår lite illa men hennes prover var ok.
Krama alla barnen och ge en extra puss till Elias älskar er alla Annica

2008-03-05 @ 13:55:20
Postat av: morfar Birger

En hälsning från lilla Högstorp. Det är fint att få läsa om allt som händer hos fam Wendland. Jag tänker ofta på er och ber att ni alla ska orka med livet. Hoppas att Sofia och Iris trivs med livet och er,och att de kan underlätta en del. Många kramar och hälsningar från morfar Birger

2008-03-08 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0