Grattis Lina!!

Grattis Lina!!
Idag fyller min syster Lina år och det firade vi med middag och prinsesstårta som Erika hade fixat, här hemma hos oss. Vi hade jättertrevligt och det gick ganska vilt och högljutt till som det brukar när vi träffas. Det kom dessutom ett stort åskoväder under tiden så vi var tvugna att vara inomhus mest av tiden
image181
Föllsedassgrisen Lina
image182
Elias, Grandpa och Nana. Idag var deras sista kväll med oss, imorgon åker de vidare till Pennsylvania där Judys släkt bor.
image183
Erika och hennes goda pajer!
image184
Kusin Spencer i sin nya söta svenska tröja!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Födelsedagsgrisen ser väldigt lycklig ut, ni måste ha firat henne riktigt ordentligt! Spencer och hans svenska tröja känner jag igen, men Erika var det vääääldigt längesedan jag träffade, och hennes pajer minns jag knappt hur de smakade, snyft snyft... För att inte tala om er, jag SAKNAR ER!!

2008-06-05 @ 08:02:38
URL: http://www.noreasmamma.blogg.se
Postat av: Sofia

Så mysigt ni ser ut att ha det! Trevligt att få se pigan på bild, en riktig snugging!

2008-06-05 @ 12:57:52
Postat av: Lina

Tack sa jattemycket for en underbar fodelsedag!

2008-06-05 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0