Söta badbarn






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad lika Livia och Leo ser ut på den sista bilden! De kanske blir det när de blundar? Har Elias fått helt bruna ögon nu, det ser ut så på bilden, eller är de fortfarande grönbruna?

2008-07-29 @ 17:49:35
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: amanda

ÅÅÅÅ!! vad jag saknar er alla!!!<3

2008-07-29 @ 20:18:09
URL: http://amandaklara.blogg.se/
Postat av: Morfar T

Jag läääääängtar!!!!!!!!

2008-07-29 @ 21:25:58
Postat av: morfar Birger

Jättefina bilder som vanligt.Här på L.Högstorp har vi värmeböja och de som kan, bl.a.jag badar mest hela dagarna. Det är jätteskönt men en aning tröttsamt mitt på dagen med över 30 gr.Tänker ofta på er och hoppas att ni mår så bra som ni bara kan. Kramar från mej.

2008-07-29 @ 21:47:41
Postat av: Sara och Adam

Vilka fina bilder och vilka fina barn! Så otroligt vackra!

2008-07-30 @ 08:44:16
Postat av: Moster Gilla

Det ser helmysigt ut. Håller med Ulrika, de är lika! Har ni någon pool eller sjö ni kan bada i, eller är det inte varmt i USA? Jag minns det som att det var tropisk värme.

Nu ska vi till Kim eler Kims lägenhet i Göteborg o göra storstan. Kram

2008-07-31 @ 14:14:12
Postat av: Moster Sofia

Jag måste oxå hålla med Ulle - det var väldigt vad Liv o Leo år lika när de blundar! Jag har ju helt klart världens sötaste syskonbarn! Jag sitter på jobbet o skriver, första dagen efter semestern. Adam o Sara var här tidigare, Adams första inskolningsdag. Det kommer att gå hur bra som helst, han är så social! Mysigt va?! Må gött i värmen o drick mycket vatten!

2008-08-04 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0