Hejdå på ett tag!!!


Imorgon åker vi til  Ellicottville, NY för att vara med på konferensen som jag berättade om tidigare. Det ska bli spännande och givande hoppas jag. Ni får tänka extra mycket på oss imorgon för det tar 7-8 timmar att köra dit, Elias tycker oftast om att åka bil men de andra två blir lite rastlösa. Nu är jag helt slut för jag har hållt på att packa i två dagar och ordnat med allt som behövdes fixas inför resan, det blir mycket mediciner och hjälpmedel!
Jag laddade ner den här goa bilden som är tagen i julas. Den kan ni titta på om ni saknar oss när vi är borta!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej då och ha det så bra!! Hoppas bilresan blir ok! Och grattis till Leo i förskott från oss här!

2008-07-09 @ 09:25:46
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: amanda

vilken härlig bild! du är söt du Elias<3 kram amanda

2008-07-09 @ 12:45:14
URL: http://amandaklara.blogg.se/
Postat av: Sara och Adam

Kör försiktigt och ha det kanonbra! Jag ska titta mycket på den bilden. Tre-fyra gånger/dag. SÅ himla fin!! OCh grattis till Leo från mig och Adam!

Pussar och kramar till hela familjen Wendland!

2008-07-09 @ 15:38:24
Postat av: Moster Gilla

Hoppas att det går bra med resan! Jag är inte avundsjuk på er för den, men oftast går det bättre än man tror. Egen vattenflaska är ett hett tips. många kramar Gilla

2008-07-09 @ 16:20:09
Postat av: morfar Birger

Hoppas ni har det bra! Vi är hos Morfar Birger, ska fira Ida på hennes konfirmationsdag imorgon. Vi vill gratulera Leo i efterskott, hoppas du hade en superkul dag! Vi älskar dig stora-lilla killen! Kramar från Iris, Sofia o Morfar Birger

2008-07-12 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0