Tårta

388447-13
Elias smakar på sin tårta men han tyckte inte att den var så god..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Emma!
En sång kom för mej idag när jag tänkte på er. Vi spelade och sjöng den en hel del när du var liten. Den talar om barnets trygghet hos Gud och man kan även tänka in barnets trygghet hos sin mamma eller pappa:
Jag är hos dej min Gud
som barnet hos sin mamma.
Jag är hos dej som fågeln i sitt bo.

Jag är hos dej min Gud, jag är hos dej min Gud,
när natten börjar komma.
Bli kvar hos mej, så har jag lugn och ro.

Kommer du ihåg den? Annars kan säkert Annica hjälpa dej med melodin. Sjung den för dina barn, med en hälsning från deras morfar.
Hoppas tårtan smakade bättre än det ser ut på bilden.
Älskar er!
Pappa T

2008-02-21 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0