Swedish pancakes

 Idag har vi en lugn och skön dag att se fram emot. Vår sjuksköterska, som kommer ut en gång i veckan, har varit här och hon tyckte att allt såg bra ut. Elias har haft en jobbig natt. Moster Annica hade hand om honom så att jag fick sova, men han hade varit vaken i två timmar och kräkts. Usch!!! Sedan bajsade han två gånger på morgonen och
då fick han hoppa i duschen med mej och det tyckte vi båda var väldigt mysigt.
Leo har önskat sej Swedish pancakes till lunch idag, jag brukar säga åt honom att det heter faktiskt pannkakor men 
det går han inte med på!! 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, jag läser ditt inlägg två minuter efter att du skrivit det! Du får lära de där barnen svenska! :) Stackars Elias som haft en jobbig natt, den lille killen... Ha en bra lunch nu då, själv ska jag lägga Max för natten! KRAM

2008-02-27 @ 18:21:18
URL: http://www.noreasmamma.blogg.se
Postat av: moster Gilla

Hej, nu sitter jag på jobbet o fuskar lite. Jag är numera telefonsvarare, men telefonen håller sig ganska lugn nu. Visst finns det amerikanska pannkakor också? Så visst har han rätt den lille gubben.Det är mysigt att kunna kolla vad ni har gjort, du är så duktig som skriver så ofta!
Hoppas natten som varit har vart lugnare. Det är ju skönt för er alla om ni får sova.
Puss okram, Hälsa pannkakskillen o Livia o Annica o Steve! Ja kort o gott alla
Gilla

2008-02-28 @ 11:20:46
Postat av: Morfar

Hej mina godingar! Ville bara meddela att Iris och Sofia nu är på väg, just nu hänger de övertlanten någonstans. Glöm inte att hämta dem. Puss och kram / Pappa-svärfar-morfar T

2008-02-28 @ 17:42:20
Postat av: Morfar

Förtydligende: "över Atlanten" alltså.

2008-02-28 @ 17:43:51
Postat av: Lina

Pappa, du onskar inte alls att det var dig vi skulle hamta va?
Lamnadeprecis moster Annica pa flygplatsen och om allt gar som planerat sa traffas Sofia och Annica i Chicago.

Lina

2008-02-28 @ 21:48:08
Postat av: Sara och Adam

Vi vill också åka till US and A och hälsa på er! Och äta Swedish pancakes! Hoppas ni har det så bra ni kan för det önskar vi varje gång vi får ett önske tillfälle! (Vi önskar varje gång klockan slår 11:11 och 22:22. Lite flummigt men roligt.)
puss på er

2008-02-28 @ 21:56:44
Postat av: Lina

Kom da,vi har mycket plats och vi saknar er.

2008-03-01 @ 15:29:11
Postat av: CarlAlbert

Hej Elias,
jag heter CarlAlbert o har oxå drabbats av de eländiga krabbeluskerna. Min pappa kommer från Laholm, som ju är nära din mammas Halmstad. Jag läste om er på Idas hemsida. Nu kikar jag runt på din fina sida. Du får gärna titta på min sida, www.carlalbert.dinstudio.se, så kan vi hålla lite kontakt i framtiden.
Ciao från Calle, Johan o Maria
PS det kvittar vad det heter GOTT är det ju iaf!!! DS

2008-03-02 @ 20:27:21
Postat av: Ida

Hejsan Sötaste Du!
Glider förbi å kollar in ännu en gosig KrabbeLur..=)
Vilken fin Blogg Du har, Elias!!
Hoppas Du mår så gott som de nånsin är möjligt..!
Kraamen från StockholmsBruden IdaFisen (KrabbeLina)

2008-03-03 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0