En vanlig måndag och tisdag

Resan gick jättebra och vi hade mycket trevligt och hann och träffa många gamla vänner. Det är nästan så att man skulle våga sej på en lite längre resa till våren...
Igår var det dags för ett besök hos vår underbara barnläkare och på eftermiddagen åkte vi på arbetsterapi. Doktorn tyckte att han såg mycket bra ut och att han har ökat bra i vikt. Hos arbetsterapeuten fick han en badstol som förhoppningsvis ska göra badstunderna lite lättare. Vi har verkligen haft tur med alla olika läkare och terapeuter och sjuksköterskor som vi har träffat, nästan alla är jätte duktiga och trevliga och bryr sej om vår lille prins.
Elias fick också smaka på lite banan och det var ganska gott verkade han tycka.
Idag fick jag och Elias åka till WIC kontoret där vi skulle få fler kuponger till hans välling. Men jag hade glömt intyget som doktorn hade skrivit så det blev inga kuponger. Jag blir lite glömsk emellanåt, det är inte lätt att hålla ordning på allt! Nu sitter jag här med mina favoritkillar Leo och Elias och ska ha en skön eftermiddag, Livia är i skolan.

Kommentarer
Postat av: Moster gilla

Emma, man skriver "2 av mina topp 3 bästa killar". Vet du inte det?! Jag har inte kunnat skriva eller läsa på ett tag för vi har haft strömlöst o storm här i Svedala å så lite sjukdomar på det.
Så: Grattis Elias i lågnt efterskott. Han är ju så ursnygg i sin nya tröja! Vad kul att ni har haft ett så lyckat kalas! Man hade ju velat vara med.Hoppas ni mös hela tiden dina topp 2 killar o du.
Kram Gilla

2008-02-26 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0