1 åringen

Tänk att du fyller ett år idag! Allt går så fort... När jag tänker tillbaka på det senaste året har jag många blandade känslor. Jag kommer ihåg att jag tyckte att jag var världens lyckligaste mamma när du föddes. Graviditeten och förlossningen hade gått så bra och jag kunde inte vänta att få börja mitt nya liv som trebarns mamma. När vi hade börjat märka att något inte stod rätt till med dej i somras hoppades vi på att du åtminstone skulle kunna sitta tills din 1 års dag. Det är märkligt hur saker och ting förändras... Nu känner jag mej lycklig för att du är du och för att du finns här fortfarande min gullunge. Jag är glad och tacksam att jag får vara din mamma och att jag får vara hos dej.
Grattis på 1 års dagen!!! Hoppas vi får uppleva många fler tillsammans!!!

Kommentarer
Postat av: JankulovSofia

Tänk att livet kan bli så mycket annorlundare än vad man trott. Men de e så fantastiskt att se å höra vad folk gör för er familj så att ni ska orka göra det bästa för Elias.
Det var länge sedan jag träffade er å Elias har jag aldrig träffat, men jag saknar er så mycket å hoppas verkligen att ni har det så bra ni kan trots att livet behandlar er så orättvist just nu.
Hoppas vi ses snart.
Kram,
Sofia

2008-02-19 @ 22:39:53
Postat av: JankulovSofia

GRATTIS oxå såklart till Elias på hans 1-årsdag!

2008-02-19 @ 22:41:11
Postat av: Morfar

Elias Bernhard!
Idag, för etthundrasju år sedan, föddes din morfars morfar, Bernhard. Han var en av fem stora, starka skånska bröder. Jag minns hur trygg jag kände mej när min hand låg i hans "dassalocks-stora" och valkiga händer. Dina händer är varken stora eller starka eller valkiga men de finaste som finns. Jag hade förmånen att växa upp i samma by som morfar Bernhard och när jag tänker på det, saknar jag dej så mycket, idag på din födelsedag.
Ha en fortsatt bra födelsedag - Älskar dej. Morfar

2008-02-19 @ 23:14:35
Postat av: Pappa

Emma!
Jag läste något klokt idag. Tomas Sjödin skriver i en av sina böcker:"Man står ut med ganska mycket, så länge man har någon att berätta det för." När jag läste dettta tänkte jag på dej. Vad bra att du har startat den här bloggen, det här är ett ställe där du berätta din och er historia. Den är viktig att berätta och viktig att få höra.
Älskar dej och er alla!
Pappa T

2008-02-20 @ 21:21:25
Postat av: Anonym

Lyckost Elias som har dig som mamma

2008-02-22 @ 00:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0