Leos nya hatt

Igår var det dags igen för ett läkarbesök med Elias. Jag bestämde mej för att ta med mej Livia o Leo till sjukhuset också, vilket jag brukar försöka undvika för då kan det sluta i kaos. Vi skulle träffa Elias rehab doktor  för att boka in nästa botox injektioner så jag tänkte att det blir nog lugnt. Jag sa åt barnen att om de är duktiga skulle de få McDonald's till lunch. Barnen var jätteduktiga och på vägen hem köpte vi Happy Meals. Sedan dess har Leo gått omkring med denna lådan på huvudet och han tycker att han är jättetuff!



Kommentarer
Postat av: Lina

Far man vara sa sot?

2008-08-29 @ 17:44:59
Postat av: Morfar T

Leo! Du är tuffast i stan! Älskar dej!

Morfar T

2008-08-29 @ 18:21:34
Postat av: Ulrika

Han är ju hur tuff som helst, hälsa honom det!

2008-08-29 @ 19:50:48
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Kusin Iris

Stentuff tycker både jag o mamma! Jag önskar att du kom hit så jag får prova hatten. Hälsa syskonen, älskar er alla!

2008-08-30 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0