Födelsedag

Tack för alla gratulationer!! Det var hemskt gulligt av er alla! Jag hade en trevlig dag, jag fick presenter på morgonen av Stephen o barnen och på kvällen var vi hos min syster Lina. Där åt vi middag o tårta som var jättegod, choklad. Vill hälsa speciellt till min farmor eftersom vi delar födelsedag, tack för att du ringde o tack för kortet! Hoppas att vi kan fira vår födelsedag tillsammans snart igen! Josef- jag visste inte att buktalare kunde vara så roliga! Tack, det muntrade upp...
Saknar er alla, puss...

Kommentarer
Postat av: morfar Birger

Grattis i efterskott. Jag har slutat att komma ihåg allas födelsedagar (det är för många). Jag vet när



mina barn har födelsedag, och det får räcka.

Här i småland är vi inne i en regnperiod och det har kommit massor.

Tack för alla härliga bilder. Jag tittar alltid på dem och får ju bra info om hela fam. Sköt om er. Många kramar.

2008-08-14 @ 09:51:55
Postat av: Ulrika

Nu blir ju jag nyfiken, vadå för buktalare...?

2008-08-14 @ 14:05:14
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Gilla

Även jag har svårt att komma ihåg! Grattis i efterskott! Vad skönt att du och Lina har varandra. Har hon kommit iordning i nya huset?

2008-08-14 @ 19:05:42
Postat av: Moster Annica

Det är roligt med födelsedagar nu i augusti och september har vi ju massvis i våra familjer.Längtar efter er alla.Många kramar Moster Annica

2008-08-15 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0