Livia har blivit biten av Buster

Livia har blivit biten av Buster
Endel av er har redan hört det, Livia blev biten av en hund i torsdags kväll. Livia och Buster (min systers boxer) är bästa vänner men nånting gjorde så att Buster attackerade Livia när de lekte. Jag och Lina tog henne till akuten där hon fick sy tre stygn. Hon är livrädd för sprutor men hon var verkligen jättemodig och duktig. Hon säger att hon saknar Buster för hundpolisen kom och hämtade honom och satte honom i finkan. Det är vad vi säger till barnen men förmodligen är han i hund himlen nu.
image96
En sån här fin docka är man verkligen värd när man är världens modigaste tjej!

Kommentarer
Postat av: Familjen i England

Du ar sa modig, Livia. Nu ar det sista dagen mormor och morfar och gamlemorfa ar har. Det har gatt for snabbt, men vi har haft det sa underbart. Nu borjar jag och Theodore nerdrakningen tills vi kommer och halsar pa er. Saknar er alla!

2008-04-25 @ 18:30:12
Postat av: Moster Gilla o Viktor

Oj! Vilket hemskt äventyr. Men Livia verkar vara en hemskt modig flicka. Viktor hälsar så mycket till er alla.
Kram

2008-04-26 @ 09:37:59
Postat av: Birgit

Livia. När jag ser ditt ansikte så förstår jag att du är verkligen duktig.Jag tror att du har ont. Hoppas att det läker fort.Hälsa mamma , jag tycker det är så fint att få följa er hur ni har det. Det är så fantastiskt fina kort på er alla. Jag är ofta inne för att se vad ni har gjort.Lillebror är fin.

2008-04-26 @ 19:06:48
Postat av: Mormor & morfar

Livia, världens modigaste flicka och världens största hundälskare! Vi är så glada att du trots allt klarade dej så bra som du gjorde. Snart kommer det inte att synas att du blev biten. Vi älskar dej!
Kramar från mormor och morfar

2008-04-26 @ 22:41:17
Postat av: Anneli

usch, stackars Livia :( Ska hälsa ifrån familjen här i Halmstad. Kramar Anneli

2008-04-29 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0